wtorek, 4 listopada 2014

Hej! Może na początek kilka słów o sobie.Więc mam na imię Klaudia,mam 13 lat.Przyjaciele twierdzą,że jestem szalona.Moja przyjaciółka również interesuje się fotografią,ale mniej niż ja.Tak na prawdę fotografią interesuję się o jakiś 3 lat,choć już wcześniej wykonywałam różne zdjęcia(jeszcze aparatem na klisze).Lustrzankę,czyli bardziej fachowy aparat dostałam w lipcu tego roku.Nie twierdzę,że moje  zdjęcia są jakieś super,dopiero zaczynam karierę fotografa i mam nadzieję,że zbyt szybko jej nie skończę. :D Moim marzeniem jest pójść do szkoły fotograficznej,a potem kto wie może na studia w tym kierunku.Będę starała dodawać się opisy do zdjęć oraz będę nadawać im tytuły  Zapraszam na mojego bloga. :)

3 komentarze:

  1. Super kochana :* Tylko, jakbyś mogła, to przed opublikowaniem czegokolwiek, sprawdzaj czy są spacje po znakach interpunkcyjnych. Mam nadzieję, że Cię nie uraziłam, po prostu chciałam Ci dać dobrą radę, żeby lepiej się czytało, np. jak będziesz dodawać opisy :D
    P.S. Szablon super :D
    P.S.2. Dodaję Cię do polecanych blogów na moim blogu :D
    Pozdrawiam, Domi.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki Donia :* A te spacje to może być klawiatura szwankuje :) Ja twoje blogi też dodaje do polecanych.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma za co :* A jeszcze, jakbym mogła dać Ci małą radę: zanim opublikujesz wpisz w takim prostokątnym polu obok "opublikuj", tytuł notki, żeby było wiadomo, o co chodzi. Dziękuję, że dodajesz moje blogi. Mam nadzieję, że doczekam się jakiegoś komentarza od Ciebie i nie będę musiała maltretować Cię o to na matmie :p
      Pozdrawiam, Domi.

      Usuń